Jeugdafdeling

In het verleden was helaas het aantal jeugdleden te laag, voor RKVV VIJLEN, om nog zelfstandig jeugdelftallen op de been te kunnen brengen. Vanaf het seizoen 2010-2011 is er daarom een samenwerking ontstaan tussen de verenigingen RKVV VIJLEN en Rood Groen LVC’01.

Sinds 2019 is er voor de jeugdteams JO- 13 t/m JO- 19 eveneens een samenwerking ontstaan met SJO Heuvelland (Partij/ RKMVC)

Op deze manier kunnen we in Vijlen deze mooie sport aanbieden voor ieder kind op zijn of haar niveau.

Indien het betreffend kind aangemeld word bij RKVV Vijlen wordt men automatisch ingedeeld bij één van de jeugdteams van Rood Groen LVC ’01 of Rood Groen LVC ’01/ SJO Heuvelland.

Voor informatie omtrent de teams, uitslagen, standen enz. kan men o.a. terecht op de website van Rood Groen LVC’01/ Jeugd. (zie voorbeeld hieronder)

Klik hier en U wordt meteen naar de website van Rood Groen LVC’01 door verwezen.

Mocht je interesse hebben om te komen voetballen bij de jeugd van RKVV Vijlen neem dan contact op met: Patrick van Wezel, Tel: 06-40754294 of email: p.j.h.van.weezel@home.nl. Hier kun je meer informatie ontvangen omtrent het voetballen bij de jeugd van RKVV Vijlen.

Om naast de competieve verplichtingen ook de kinderen van Vijlen en omstreken met het spelletje voetbal in aanraking te laten komen is er door enkele vrijwilligers een aparte trainingsavond opgezet. Kinderen in alle leeftijden tot t/m 17 jaar zijn op deze avond welkom om op een leuke manier te voetballen. Deze trainingsavond vind plaats op vrijdag en vind plaats van 18:00 uur tot 19:00 uur! Wil je dus op een leuke manier een lekker potje voetballen kom dan gerust eens kijken of neem contact op met betreffend contactpersoon (zie hierboven).